SEM i campanyes de PPC a Barcelona
Si estàs buscant una empresa que gestioni campanyes SEM a Barcelona (publicitat de PPC), ja ens has trobat!
Quan ens referim al posicionament SEM parlem també de publicitat de pagament en diferents cercadors. Aquesta acció permetrà que la nostra web sigui més visible pels usuaris d’internet i puguin accedir més fàcilment.
Els principals cercadors posen a la disposició de les empreses anuncis patrocinats a través d’eines pròpies:
– Google Ads
– Bing Ads
– Yahoo! Search Màrqueting
SEM a Barcelona
La publicitat de pagament més utilitzada és la de Google ja que és el cercador preferit milions d’usuaris en la xarxa.
Per a realitzar publicitat en Google hem d’activar una campanya de Google Ads.
Campanya Google Ads
En primer lloc haurem de triar un llistat de termes de cerca que coincideixin amb el producte o servei que oferim. Cadascuna d’aquestes paraules clau té un preu en funció de diferents factors:
. Per exemple, la demanda del mercat,
. També és important el preu establert per la competència
. I sobretot, la qualitat de les paraules clau triades en relació al teu web.
Després configurem anuncis publicitaris que apareixeran quan un usuari realitzi una cerca amb alguna paraula clau. Quan el potencial client faci una cerca relacionada amb la nostra web, apareixerà el nostre anunci en primeres posicions amb enllaç a la web.
Aquest tipus d’anuncis han d’aportar informació precisa del que trobarà l’usuari en la nostra web. No hem d’oferir en el contingut de l’anunci alguna cosa que l’usuari no vagi a trobar en la web.
I finalment, si l’usuari fa “clic” sobre l’anunci, haurem de pagar el preu pel qual hàgim licitat per aquest terme. Aquest tipus de publicitat es diu “pagament per clic” (PPC) perquè només es paga si l’usuari fa “clic” sobre l’anunci. Si l’anunci es mostra però l’usuari no accedeix a ell no pagarem res.
La campanya SEM en Google Ads funciona amb un pressupost diari establert i una vegada s’aconsegueix el màxim ja no es mostren més anuncis fins a l’endemà.
Tipus de publicitat en Adwords
Google Adwords ens ofereix diferents tipus de publicitat que haurem de seleccionar molt bé per a obtenir el millor resultat.
Segons el perfil del nostre usuari haurem d’utilitzar diferents plataformes per a impactar-lo i obtenir el millor retorn.
Google posa a la disposició dels anunciants els següents tipus de campanya:
Xarxa de cerca amb display
Els anuncis es mostren quan els usuaris utilitzen la cerca de Google i en llocs associats de cerca que coincideixin amb les seves paraules clau.
Els formats publicitaris disponibles són els anuncis de text, anuncis amb imatges o contingut digital.
Només en la xarxa de cerca
Aquestes campanyes se centren en aconseguir que les persones realitzin una acció, ja sigui que facin clic en el seu anunci o cridin a la seva empresa.
Aquestes campanyes mostren anuncis a les persones que busquen informació de manera activa.
Només en la xarxa de display
La Xarxa de Display de Google està dissenyada per a ajudar-te a trobar el teu públic adequat.
Les opcions d’orientació dels anuncis et permeten mostrar el teu missatge a clients potencials de manera estratègica en el lloc i el moment adequats.
Shopping
Si ets minorista i vens productes en línia, aquesta és la teva campanya.
Les peces publicitàries mostren als usuaris una foto del producte, un títol, el preu, el nom de la botiga, etc.
Aquests anuncis ofereixen als usuaris molta informació del producte que embeni abans que facin clic en l’anunci. Així aconsegueix clients potencials més qualificats.
Video
Les campanyes de vídeo mostren anuncis de vídeo pel teu propi compte o dins d’un altre contingut de vídeo en Streaming, en YouTube i en la Xarxa de Display de Google.
Dins d’aquesta mena de campanyes trobem diferents tipus de formats com TrueView in-*stream, anuncis outstream, vídeos Discovery i bumpers publicitaris.
Aplicacions
Aquest tipus de campanyes són idònies per a aquelles persones que vulguin promocionar la descàrrega d’aplicacions.
Aquests anuncis es mostren en la xarxa de Cerca, Google Play, YouTube i la Xarxa de Display de Google.
La importància de la web en la teva estratègia SEM
A l’hora de realitzar una campanya SEM a Barcelona el disseny web de la teva pàgina juga un paper protagonista perquè tinguis millor resultat. És molt important que la teva web estigui realitzada en clau SEO, ben estructurada i amb URL’s concretes per a cada servei o producte.
Si el teu web no està optimitzada i ben estructurada per a Google, la campanya de Adwords no oferirà els resultats esperats.
Un dels factors que marquen el preu de cada terme de cerca és el nivell de qualitat que tenen. Per a tenir més nivell de qualitat i pagar menys per terme de cerca hem d’assegurar-nos que aquest existeixi en la pàgina de destí.
Si el teu web no està optimitzada per a realitzar una campanya de Google Ads et recomanem que facis una “landing page” específica per a ella.
En la nostra agència de publicitat a Barcelona t’oferim la millor solució a les teves necessitats, pregunta’ns!
SEM Màrqueting en altres plataformes
Cada vegada més s’utilitza més la publicitat en Xarxes socials perquè tenen la capacitat de moure molta gent en elles.
Aquesta publicitat es pot segmentar per a triar el tipus d’usuari al qual volem impactar amb els nostres anuncis.
Les principals plataformes on es realitza aquest tipus de campanyes són Facebook, Twitter, Instagram i Linkedin.
Campanyes SEM a Barcelona en la nostra agència de Màrqueting
En COMOon tenim molta experiència en campanyes PPC en internet.
Dins de l’estratègia de màrqueting digital d’una empresa, no pot faltar una campanya de publicitat ben segmentada.
Envia’ns un mail i consulta sense compromís!